netoo
Networking & More

Uzina de Idei

Tag Technorati:

Lumea raspunde la postarile de pe Netoo. Asta e bine! Numai ca, din ce scrie acolo, ma vad obligat sa fac niste precizari:

1-Uzina de Idei nu doreste niste Mari Adunari Populare in care sa se teoretizeze la nesfarsit, fara sa se ajunga la concluzii. „Uzina” vrea sa produca, practic. Ce? Le-as zice „proiecte” daca nu as fi cam satul de termenul asta. (Chiar! Vine cineva cu o inovatie lexicala viabila? cum sa le zicem?). In postul urmator voi incerca propun o definitie.

2-Am fost intrebat de ce apar numai unii la blogroll.
Pentru ca asa l-am mostenit, pentru ca e de pe vremea vechiului Netoo, de pe cand apartenenta era data de a fi prezent la una dintre intalniri si a semna pe foaia de prezenta. Aveti dreptate, nu e corect. Propun sa fie sters, mai ales ca unele nume de pe lista ar putea sa nu mai fie de acord cu noua directie.
(Astept opinii la comentarii, sa stim ce facem)

Ca sa apartii de „Uzina de Idei” trebuie sa contribui practic la derularea proiectelor. Rezolva cineva o problema, contribuie cineva cu ceva la un proiect? Atunci este trecut la blogroll. Inseamna ca vrea sa se implice. Inseamna ca este „Truditor in Uzina de Idei„.
Nu de alta, dar ridicarea „Uzinei de Idei” poate fi considerata primul noastru proiect, pentru care am si lansat cateva probleme in care oricare se putea implica. (Ele sunt inca in vigoare, nu am primit inca nici o reactie) Si anume:

  1. -Duceti mai departe ideea, promovati-o si comentati-o pe bloguri. Pro sau contra, important e sa fie discutata Asa vor afla si altii. Nu uitati de tagul Technorati Uzina-de-Idei (este cel din susul paginii) Pentru ca, pana acum, Technorati… tace.
  2. -Se baga cineva sa creeze un logo pentru „Uzina de Idei„?
  3. -Dar un template? (Ce zici Nihasa, ca tu ai zis ca nu-ti place)

Despre cum am putea sa le zicem actiunilor noastre, proiecte sau altcumva, vorbim abia de maine, miercuri, asa cum am promis, cand o sa va cer parerea asupra a ce criterii ar trebui sa indeplineasca o idee pentru a intra in fabricatie in Uzina de Idei.

Va astept parerile
Adrian Cristea http://www.cristealizari.com

4 răspunsuri to “Uzina de Idei”

  1. Adrian…iar te repezi…
    Lasa oamenii sa gindeasca nitel, sa vina cu idei. Cu sugestii, chiar. Fiindca, asa cum arata, tu ceri pareri, dar nu astepti sa vina – tu ii dai inainte. Din doua- una: ori astepti si ai rabdare – ori trasezi tu directia si racnesti: „Dupa mineee!!!”
    Dar tu n-ai trasat inca directia, sau n-o vad eu inca. Eh, la sinapsele mele…

  2. Adrian, nu crezi ca esti prea aproape de initiativa blogoree?
    Cit despre blogroll, daca incepem cu : „da’ eu de ce nu sint acolo?” Netoo2.0 e deja in coma cardiaca. Si iar raman degeaba, singur, fara dusmani.

  3. […] si am zdrobit dusmanu’, fiara colectivist-deontologica… Clubul se transforma in uzina. Uzina cristealizata, zic. Citind postul respectiv, m-am intrebat la un moment dat daca nu cumva […]

  4. fapte prin muca non-itelectuala ridica moralul si antreneaza neuorni pentru realizarile de care avem cu toti nevoie.Dar pamant avem tractoare”scumpe,painea la fel,pamntul plin cum e .
    atunci aici este nevoie de o parghie nu doar de cuvinte prin idei.
    Ideea este :mai dati tractoare sa fim tarani ca ne-am nascut poeti si filozofi iar ideile tot prin stomac trec…


Lasă un răspuns

