netoo
Networking & More

Netoo redivivus #3

Netoo, in forma in care era, a murit!

O serie de bloggeri, la un moment dat, au aparut in blogrollul de la Netoo. Consider ca au fost interesati. Poate ar mai fi interesati sa afle ca a aparut o noua idee. E scrisa pe Netoo. Cine vrea sa participe, e binevenit. Cine nu, ii uram succes in continuare.

Adrian Cristea, http://www.cristealizari.com

15 răspunsuri to “Netoo redivivus #3”

  1. eu de ce nu sunt acolo ? 🙂

  2. Ma poti adauga si pe mine si Iulia in lista, ideea mi se pare (si mai) interesanta decat prima varianta. Asteptam urmarea 😉

  3. dupa cum se vede, we’re in! mai lipseste sa fim si „on” (the list!) 😉

  4. n-am participat la intalnirile precedente, dar sunt curios ce inseamna „redivivus” 🙂

  5. I am in.

  6. Ooh da, I’m in dupa ce multa vreme n-am putut sa ajung la intalniri din motive obiective. Sunt curioasa..

  7. particip la orice numai schimba templateul asta hidos. Unul alb dragut e perfect si linistitor pentru ochi …

  8. Chiar nu mai aveam motive de distractie pe net. Welcome and beware:))

  9. Vreau si eu sa fiu acolo. Anca Banita ma numesc 🙂

  10. Pai, pe scurt:
    @Piticu: Nu esti acolo, pen’ca… asa am mostenit blogrolllu’! Eu n-am umblat la el. Da’ tre’ sa umblu si o sa zic in postarea de azi de ce.
    @Nihasa: De acord cu tine. Te bagi sa faci un template nou, personalizat, asa cum merita?
    @Arhi: Pana acum, cum am fost?

    Restul:multumiri! Pana la „mari adunari nationale” ne vom baza , pentru inceput, pe contributiile fiecaruia la proiecte. Uite, de exemplu Nihasa, zice de un template nou. Se baga cineva? dar de un logo pentru „Uzina de idei”? Dupa aia mergem si la bere.

  11. Deci – nu se va mai scoate limba? 😦
    Hai, serios acuma…
    @Piticu21: Deja vrei linkuri? Nesatulule.
    @nihasa: Deja incepem cu mofturi?
    @Arhi: Deja te pregatesti de mishtocareala?
    @Phoebs: Deja vrei sa fii acolo? Nici nu s-a CRISTALIZAT…
    @Adrian: Deja te bagi in template-uri, ceri logo-uri, capraresti, delegi?

  12. Hai, bre, Blegoo, ca-mi lipseai! Nu scotea nimeni limba 🙂

    De restu’, incerc sa scot in evidenta problemele, in speranta ca se vor gasi colaboratori „pe felie”.

  13. @Adrian: Pai, nu? Acuma, serios vorbind; ia-o mai incet. Putintica rabdare, stimabile, onorabile… 🙂
    Vezi bine ca ai o multime de oameni interesati. Dar, se propui tu? Ca eu, cu sinapse mici, n-am priceput (inca). Hai, mai pe intelesul poporului. Cum as fi si eu. Adica, asta e un partid, ceva? Tu esti sef de gramada? Ca sef de directii inca nu se intrezareste…Pune mina si „uzineste” ceva, un set de idei, directii, manifeste, alea, alelalte. Ceva pe care lumea sa lucreze. Usor de zis : „hai bai, ziceti ce credeti”. Ce credem despre CE? Ori te feresti de munca?
    Pin-acum, Netoo2.0 arata ceva gen : „sa facem ceva”. Perfect. Dar ce? Pai, sa vina lumea cu idei…zici tu. Nu, nu merge asa. Tu trebuie sa propui ceva CONCRET si sa vezi ce zice lumea. Treaba mea, fireste, e sa te sap la temelie. 🙂

  14. la logo-ul acela cu uzina de idei, iti recomand ceva bazat pe asta:

  15. […] mai departe pe firul apei, ajungem aici. La a treia reinviere din morti, adica. Se da o lista, si apar imediat comentarii de gen “da […]


Lasă un răspuns

