netoo
Networking & More

Netoo redivivus

Salut!

Ma numesc Adrian Cristea.
Am si un blog, dar despre asta, altadata.
Am intrat in blogosfera pentru ca am convingerea ca internetul poate fi o excelenta baza pentru multe tipuri de proiecte.
Am initiat si derulat proiectul „Capsula Timpului”. Eu il consider un succes.
Am propus un cod autoasumat de deontologie. A fost un insucces.
Am realizat ca producator de televiziune multe emisiuni de divertisment sau informative, am pus in scena evenimente. Cu mai mult sau mai putin succes.

Nu spun asta ca sa ma laud, ci ca sa stiti cine vrea sa ridice din nou steagul.

Dupa consultari cu Cristi Manafu, care vede lucrurile nuantate diferit, am hotarat impreuna sa incerc re-inventarea conceptului de Netoo. Altfel decat ala de devenise eveniment monden si care a sucombat din prea multa teorie.
As vrea sa o luam pe pasi marunti, sa nu ne grabim, sa gasim impreuna o directie viabila. Am avantajul ca m-am tot gandit la problema asta si, dupa weekend (in care voi munci din greu la tratarea subiectului Referendum) o sa v-o propun pe cea gandita de mine. Pe urma vedem celelalte propuneri care sper sa apara.
Deocamdata atat, nu vreau sa va influentez. Vreau doar sa intreb si sa primesc raspunsuri.

Dupa ce uitati tot ce nu a mers cu Netoo, (greseli pe care nu as vrea sa le mai facem), totusi:

Vi se pare fezabila ideea unui NETOO – UZINA DE PROIECTE in care fiecare sa poata participa cu ceea ce stie cel mai bine?

Conceptul il dezvoltam mai incolo. Dar ideea de principiu cum vi se pare?

Pentru pasul 1, ajunge.
Astept acum raspunsurile si, mai ales, comentariile voastre.
Ne auzim dupa weekend

Alo, mai are cineva Netoo in feedreader?
__________________________________________
PS: Fac un test. Azi, vineri, postez pe Netoo si nu anunt pe nimeni. Sambata pun la mine pe blog. Duminica trimit textul membrilor vechiului Netoo.
De aceea, macar un Da sau un Nu la comentarii imediat ce cititi imi va arata cum se propaga informatia.

14 răspunsuri to “Netoo redivivus”

  1. Sigur, Adrian. Hai sa incercam sa vedem ce iese!

  2. eu mai am netoo in feedreader, evident 🙂
    era pacat sa se piarda in neant o initiativa misto..

  3. welcome back 🙂
    sa vedem ce iese de data asta. un fel de netoo reloaded? 🙂

  4. si eu il am 🙂

  5. de buna seama ca mai am netoo in feedreader. mie-mi place ideea cu „uzina”. ma bag

  6. De ce nu…. hai sa incercam

  7. Este in reader 🙂
    Succes cu noua initziativa.

  8. I’m in, if you let me in… 🙂

  9. Offf,… de cate ori ne-am intrebat ce se mai intampla cu Netoo,… Mai ales ca, desi am fost niste neaveniti / newbies / p’afarishti / bloggeri juniori / etc. ne-am integrat intr-o comunitate care,… (chiar ne e jena sa vb despre anumite lucruri) ne-a arata mai multa solidaritate decat multi prieteni vechi!… si totul datorita initiativei Netoo! 🙂

    Soooo,… netoo still rulez!!!!!!!!! Si vrem sa ne implicam!

  10. Sunt rupt dupa o zi de „Referendum”, dar 9 raspunsuri venite la un post nepromovat ma faca sa ma simt mai bine.
    Luni pe seara vin si cu o propunere, va mai ganditi si voi…
    Ce mai, o punem pe picioare!

  11. daca-i vorba de fabricat idei, pun cu drag umarul (sau, ma rog, mintea) la treaba! si cred ca cea mai asteptata propunere e o intalnire „ca pe vremuri”! 🙂

  12. Asaa…care vazica…bine Adrienee…bagi asta pe mai multe saituri, ca sa ma derutezi? 🙂
    Am sa comentez aici la postul tau, dar imi rezerv dreptul da te iau in tarbaca pe blogul meu mai pe larg. Ca asa e deontologic corect.
    Asadar…
    1) „Capsula Timpului” – nu esti tu singurul care il considera un succes. Bunaoara, chiar si eu.
    2) „Codul”…sa nu mai vorbim. Apropo, unde e Iulian, ca nu-l vad pe nicaieri?
    3) Consultari cu Eminenta Sa (C.M.) nu cred ca te vor duce departe.
    4) Pasi marunti, gasim directii…? Asta in situatia in care deja soliciti logo-uri pentru „uzina” ta de idei? Si de ce uzina, de ce nu „fabrica”? Nici bine nu ai primit raspunsuri si te si repezi…In fine, asa esti tu, mai inimos… :))

    @alina: Vezi ca nu „fabricam” idei…le „uzinim”…sau cam asa zice Adrian…
    (a se citi fredonind ” Casutza noaastraaa…”)
    Uzina noastraaa…
    Cuibusor de nebunii…
    Te asteaptaaa…
    Ca sa vii.

    Hai, gata, ca ma lungesc aiurea.

  13. […] lupa si sa examinam situatia mai indeaproape. Manifestul(?) chemarea la lupta(?) il puteti gasi aici. Reactiile au fost in marea majoritate – POZITIVE!!! Afara de subsemnatu’, care s-a dat in […]


Lasă un răspuns

