netoo
Networking & More

Netoo #5 pe bloguri

Mai jos gasiti o serie de posturi aparute dupa intalnirea Netoo #5.

Pe cand o comisie si taxa de inscriere?

Despre Netoo 5

Networking – netoo meeting

Netoo 5 – discutiile de dupa

Netoo #5

BunePractici – Apel la dezbatere

Comentarii pe marginea unui eveniment la care nu am fost

De azi Gramo are principii

netoo-iala de joi

SC Netoo SRL

Hai sa discutam discutii

Netoo pe tarabe Mic, grasut si-afurisit

Netoo #5

Me, myself and others: Disclaimer pe bloguri

Netoo #5: Bune practici in RoBlogosfera

NetBoy’s » Netoo #5

Netoo #5, un pas inainte?

10×10 bune practici pe blog, in public, si in viata

Netoo #5 – reactii (si inregistrarea audio a intalnirii)

Ce-am scris la netoo 5

La Netoo, despre un cod de bune practici

Netoo 5: traiasca bunele practici!

Netoo 5 si bunul simt

Netoo 5

Netoo 5

– Cristi Manafu

4 răspunsuri to “Netoo #5 pe bloguri”

  1. Remarc impactul foarte mare avut de aceasta a 5 a intalnire. De unde se vede ca prezenta Manafului este benefica ideii. Cristi, daca nu ati incerca voi uniformizarea cu forta, ce idee buna ar fi asta…
    Dar cam asta se intampla in Romania. O idee buna se transforma intr-o realizare slaba.

  2. am scris si eu pe blogul meu si Andrei in Blogul de relatii publice (http://relatiipublice.ap69.net/)…despre intalnirea voastra si subiectul dezbatut…e drept ca a fost prima intalnire la care am participat si e drept ca blogul meu e personal, dar credeam ca sunteti interesati in pareri! Puteam sa nu scriu nimic, pentru ca subiectul nu ma preocupa foarte tare…dar am zis ca daca tot am fost acolo macar atat lucru as putea sa fac…Se pare insa ca iti trebuie „istoric” serios in spate ca sa fii bagat in seama in grupul vostru destul de restrans…whatever! eu mi-am facut datoria. Bafta in continuare!

  3. Sunt absolul convinsa ca nu ai fost omis din rautate.. se intampla uneori sa nu gasesti toate posturile despre un subiect. Nici eu nu stiam ca ai scris.

    Apropo Cristi, linkul „Netoo #5 – reactii (si inregistrarea audio a intalnirii)” nu merge, ar trebui sa fie spre Piticu daca nu ma insel.

  4. […] jurnalistilor de la Netoo #5 seamana cu scenariul in care muzicienii anilor ‘70 si-ar fi pus geci de piele, s-ar fi […]


Lasă un răspuns

