netoo
Networking & More

Netoo #4 – Reloaded (cu propuneri concrete)

Stimati confrati,

stiu ca sfarsitul de an este o perioada aglomerata si ca blogul este doar un hobby, dar am avut un an in care am functionat ca un club, ca o entitate de sine statatoare. Hai sa facem un efort si sa marcam ultima intalnire din an prin ceea ce as dori sa devina o traditie: „Netoo Party
In consecinta, deoarece nimeni nu s-a oferit concret, motto-ul meu este „Sa transformam ideile in fapte„, iar proiectul „Capsula Timpului” se va descurca fara mine o seara,  fac urmatorii pasi:
1 – Ma propun presedinte al comitetului de organizare a intalnirii de sfarsit de an. Si sustin propunerea. Votul se face prin lipsa strigatelor de dezaprobare. (asteptare… nimic… OK, s-a votat).
2 – Propun data: joi, 21 decembrie, incepand cu ora 19.00
3 – Locatia: restaurant Bugatti, (salon separat, adica ne vom auzi). Asta vine pe Bulevardul Lacul Tei, pe la Parcul Circului.
4 – Astept inscrieri pentru comitetul de organizare la „adrian_cristea66 at yahoo dot com„. (Hai, ca mi-e urat singur!)
5 – Rog confirmati la aceeasi adresa participarea (azi, maine, poimaine si raspoimaine pana la ora pranzului) sa rezervam locuri in consecinta.
6 – Pentru ca vrem sa lasam si urme, cine poate veni cu o camera DV si, mai ales, cine are posibilitati de editare a materialului filmat, pac!-la adresa de mai sus.

Adrian Cristea

8 răspunsuri to “Netoo #4 – Reloaded (cu propuneri concrete)”

  1. Data a ramas batuta in cuie?
    La mine se munceste si vineri si nu vreau sa ajung iar mahmur… 🙂

  2. La mine se munceste non stop. Cat de mahmur ajungi vineri tine exclusiv de tine, Bogdan 😀

  3. iti editez eu materialul video, daca vrei vin si cu cablu firewire mare – mic ca sa capturez 😉

    anyway … joi e inainte de vineri … nu ? deci merge … 🙂

    Eventual … un microfon mai bun ca al meu incorporat ar fi si superb ca sa captam mai bine ce se discuta;)

  4. Am considerat ca, deja, de vineri seara, vor incepe sa functioneze obligatiile familiare (mame, sotii, iubiti) si nebunia cadourilor pentru cei care au muncit pe rupte pana in ultima zi.
    Nu e nevoie sa ne facem chiar „mucishori”, pentru asta avem la dispozitie intreaga perioada a sarbatorilor
    Dar, daca nu vin confirmari, nu stiu cate locuri (cu aproximatie, evident), sa rezerv.
    Multumesc de colaborare

  5. joi pm @ bugatti sounds really nice – mai ales ca este aproape de noi! 🙂 Astept insa detalii mai concrete sau chiar o confirmare… daca e/nu e. Looking fwd 2 it, „stimate confrate”.

  6. am confirmat si eu

  7. Joi am 4 concerte…. nu vin. Faceti in alta zi… Sau chemati-ne sa cantam, ca timp liber nu ne permitem, vad 😦

  8. pai veniti sa cantati ? 🙂 si mi-am amintit … joi la 19 am sedinta … asa ca, cel mai probabil intarzii 😉


Lasă un răspuns

