netoo
Networking & More

Ce facem la Netoo 4

Avem o tema amanata pentru intalnirile Netoo: etica blogurilor. Am putea sa o dezbatem la Netoo #4, editie care ar veni un pic mai devreme luna aceasta, undeva in jur de 15 decembrie, zic eu. Sau am putea face un Bloggers Party. Pareri pro/contra?

UPDATE: Am compilat pe contul Netoo de pe Flickr (cam) toate pozele facute de participanti. Le gasiti aici.

– Cristi Manafu

13 răspunsuri to “Ce facem la Netoo 4”

  1. Eu votez pentru etica blogurilor atat timp cat nu este singurul subiect abordat 🙂 In rest ma abtin de la comentarii fiind un tip nou prin peisaj.

  2. Si eu votez pentru etica blogurilor… cred ca este un subiect important in momentul de fata, in plus, nimic nu mi-ar face vacanta de iarna mai interesanta decat sa o inchei cu netoo #5, a blogger’s party 😉

  3. […]    Mai multe poze de la Netoo #3 aici, de asemenea se voteaza tema netoo #4, care se va tine un pic mai devreme decat ne asteptam, spre incantarea mea personala… (No Ratings Yet)  Loading … […]

  4. Buna,
    Tema este de mare actualitate.
    Iata ca este lansata la nivelul blogosferei mondiale o dezbatere despre un cod al bloggerilor.
    Parerile se apropie de ale noastre, un cod asumat, bazat pe principiile de bun simt pe care le respecta majoritatea:
    BBC News – Voluntary code for blogs ‘needed’
    WebProNews – Bloggers Say ‘No’ To Proposed Code Of Conduct.
    Carmen

  5. Eu votez in primul rand pentru party 🙂
    Nu ca as fi certat cu etica…

  6. Şi eu votez tot pt 2 în 1 😀

  7. sunt de acord cu tema. Si ma astept la o participare mai activa a mai multor tipuri de bloggeri. Nu stil conferinta(daca ar fi conferinta, atunci schimba pls „networking club for bloggers” in „conference organizers for the ones that try to blog”), ci … vedem noi: sper sa ne descurcam. Cred ca fiecare are ceva de spus despre tema aceasta, si deci… 🙂

  8. tema ca tema… dar data? nu stiu altii cum sunt insa cand vine vorba de timp eu imi fac un program foarte precis. ramane pe 15 dec? sau in jur? 🙂

  9. Daca e pana in 20, poate vin si eu.

  10. Daca ar fi pana in 20 dar nu 15 ar fi minunat 😀

  11. Daca se poate sa nu mai fie marti, nici luni, ci un joi/vineri/sambata ar fi minunat pt mine @ least. Dar… looking fwd to it. Si pentru varianta de party optez si eu(nu ca mi’ar place party-urile, dar nu strica o relaxare / destindere…) – vezi faptul ca multi au scris pe blogul lor mai multe despre party-ul sau restaurantul unde au fost dupa netoo #3 decat despre netoo #3 🙂

  12. daca se face party si e voie il aducem si pe Gramo; numai sa nu pice-ntr-o vineri 🙂

  13. hmmm,… 😦 nobody said a thing (Gramo e mofturos si daca nu i se raspunde nimic se simte respins si outsider si se cara);

    apart from that, sarbatori fericite, dear netoo, have a nice time and everything! 🙂


Lasă un răspuns

