netoo
Networking & More

Netoo #3, the aftermath

Au scris pe această temă:

– zoso

8 răspunsuri to “Netoo #3, the aftermath”

  1. […] Aseara cuvintele de ordine in blogosfera romaneasca au fost blogul de companie. S`a dezbatut acest fenomen cu prilejul celei de a 3a editii netoo. Parerile sunt impartite cand vine vorba de blogul de companie – unii il vad ca pe un verisor mai apropriat al blogului personal altii al blogului tematic. Eu sunt de parere ca este mai apropriat de blogul personal. Ce diferenta imi e intre brandingul personal si cel al firmei? avand in vedere ca de multe ori persoanele care scriu pe blogul firmei isi petrec o perioada semnificativa procentual din zi in firma respectiva sau facand lucruri legate de job. Practic nu se poate vorbi de o distinctie intre viata personala si viata de la firma asa ca orice blog related stuff s`ar lega de locul de munca. Astfel unicitatea individuala personala devine unicitatea individuala in cadrul firmei. Probabil este vorba despre acelasi lucru in esenta dar prin prisma blogurilor eu asa vad un blog de companie. […]

  2. […] Despre asta au mai scris: andrei, florin, zuza, manafu, zoso, piticu, cristea, netoo Stilxxi are cea mai detaliata prezentare a lui netoo #3.In timp ce Ionut Oprea le exprima punct cu punct Inregistrari: Radu Ionescu si discutii Madalin si Sorana despre newsletter si informare Discutii finale […]

  3. http://www.flickr.com/photos/63212604@N00/sets/72157594397406891/

    poze de de la netoo3

    ps – sper sa nu fii facut double comment, pentru ca prima oara nu mi`a afisat comentariul.

  4. Salut,

    Pentru cei care nu au fost, uite linkul la versiunea PDF a white-paperului despre bloguri corporative realizat de noi:
    http://www.tree.ro/ro/strategie-white-papers/blogurile-metode-alternative-de-comunicare-si-promovare-pentru.html

    Personal, cred ca Netoo3 a fost un succes. Felicitari, Cristi, pentru eforturile organizatorice.

  5. >>> Daca vreti si o concluzie a mea, in plus fata de ce au spus toti, ar trebui sa citim cu totii “Naked Conversations – How Blogs Are Changing The Way Bussineses Talk With Customers” scrisa de Robert Scoble (fost Microsoft) si Shel Israel. Multe dintre intrebarile pe care ni le punem zilele acestea au gasit raspuns de mult in State iar baietii astia doi destepti trateaza in amanunt blog-ul de companie.

  6. […] Am fost ieri cu Rares la Netoo #3, unde am fost sa aud oameni care au ceva de zis si de la care am ce invata. Am ajuns mai devreme, gratie talentului de sofer al lui Jerry si am fost intampinati de Manafu si Razvan si Cosmin de la oricum. Tema intalnirii a fost corporate blogging, iar participanti vreo 32 (cel putin asa zice lista + Jerry care a plecat mai devreme). Azi am comparat ceea ce am auzit aseara de la vorbitori cu ceea ce exista pe net si pot sa zic ca mi-au placut blogurile vorbitorilor. Mi-a placut originalitatea si felul de abordare a blogului corporate de fiecare (mai putin al celor de la oricum, unde in graba mea de a-mi face o parere rapida am realizat ca nu fac parte din target). Cat despre “public”, Zoso e un tip super ok, la fel si Manafu si Florin Grozea (de altfel singurii dintre non-vorbitori pe care i-am remarcat din motive mai mult sau mai putin evidente, dar si pentru ca atunci cand au deschis gura, au facut-o bine). Ma rog, impresii au fost mai multe, dar am un mare gol in memorie – completez alta data daca-mi mai amintesc ceva ce consider a fi de mentionat. Ah, mi-a placut tricoul tipului de la dordeduca.ro, tricou care promoveaza site-ul. Ma gandeam acum ceva vreme sa fac si eu ceva similar pentru our-picks, dar pana atunci raman cu aprecierea celor deja realizate. […]

  7. […] Marti s-a intamplat a treia intalnire Netoo. N-am apucat sa scriu pana acum despre ea. Au facut-o altii: manafu, zoso, andrei, florin, cristea, piticu, zuza, nihasa, stilxxi, tree, radu si ionut. Sa ma ierte daca au mai fost si altii pe care nu i-am mentionat aici. […]

  8. […] Revin pentru prima dată cu imagini de la Netoo 3. Întâlnire foarte mişto, meritul lui Cristi că a bătut în pământ ţăruşul în jurul căruia ne putem găsi în lumea asta, cum îi spune, nevirtuală, adică, stai aşa, mai era un cuvânt, a, da, reală. […]


Lasă un răspuns

