netoo
Networking & More

5 bloguri de companie vin la Netoo #3

Banuiesc ca v-am atras atentia cu acest titlu! La Netoo #3, am invitat vorbitori din cinci companii care au lansat un blog sau au un executiv cunoscut si ca blogger. Iata formula completa:

* Radu Ionescu, Kinecto
* Catalin Tenita, TreeWorks
* Razvan Crisan & Cosmin Pojoranu, Oricum
* Sorana Savu, Premium PR
* Madalin Matica, DotCommerce

– Cristi Manafu

16 răspunsuri to “5 bloguri de companie vin la Netoo #3”

  1. si noi trebuie sa ne pregatim cu intrebari 🙂 …

  2. sper sa incingem o discutie in urma careia sa ramanem cu totii cu ceva 🙂

  3. va futeti? daca da cat de semantic? 78

  4. nu vreau sa fiu carcotas, dar, in afara de catalin care se pare ca stie sa mentina si are o strategie legata de blog-ul ala si tipa de la premiumpr, nu vad ce ar putea spune ceilalti despre un blog corporate. adica:

    1. blog-ul oricum: pare un blog personal, in care fiecare din cei care scriu isi prezinta evenimentele cotidiene. ha? de ce se numeste corporate?

    2. blog-ul dotCommerce: copy-paste de prin alte locuri si cateva detalii despre evenimente ale firmei. se confunda cu o sectiune de stiri. big time.

    3. blog-ul kinecto e ok, dar cam prafuit si ne-updatat. deci, care-i strategia?

    deci, ce mi-ar putea spune ei? ca blogurile corporate sunt un tool bun, ca e bine sa fie updatate frecvent, ca aduc transparenta companiei si dau bine pentru google? mersi, stiu deja.

  5. AndaA, te asteptam si pe tine…

  6. revin. e adevarat, prezentam evenimente la care mergem (!), avem si posturi personale, dar cel mai valoros asset al blogului nostru e insightul oferit vizitatorului despre organizatia noastra. d-aia e corporate, nu?

    p.s. avem si un filmulet cu razvan, managerul executiv 🙂

  7. mai e loc de 2 „tardivi” ca noi???

  8. mulţumesc. mi-ai dat o idee 🙂

  9. […] Am fost la a treia ediție a Netoo care a avut loc la CODECS. Tema a fost „coporate blogging în România” avându-i ca invitați pe Mădălin Matică de la DotCommerce, Sorana Savu de la Premium Communication, Cătălin Teniță de la TreeWorks, Răzvan Crișan și Cosmin Pojoranu de la Oricum și Radu Ionescu de la Kinecto. O groază de linkuri! […]

  10. >>> Am fost la Netoo (netoo.wordpress.com), intalnirea nr.3, la sediul CODECS, etajul 1. Au fost prezenti peste 30 de bloggeri (si nu numai bloggeri), Cristi Manafu face treaba buna ca de obicei pe post de organizator si moderator.

  11. Vreau si eu pozele in care apar eu, de la cei care au facut poze .. Va rog 🙂

    mailto: cristian[at]infomarknet[.]com

    Multam’

    PS: Da florin, a fost misto.

  12. […] Al doilea a fost Netoo #3 unde s-a vorbit despre bloguri de companie (mai degraba despre bloguri in companie) – si voi extinde separat parerea mea cu diferenta din ce in ce mai mica din punct de vedere al perceptiei dintre blogurile personale ale oamenilor dintr-o companie si blogul oficial al companiei. Dupa care am zburat la petrecerea Maxim cu Varabiescu si Novac. Am mai prins o piesa din Omul cu Soboloani, am mai stat putin, a inceput si Shukar Collective cu DJ Vasile si dupa vreo 2-3 piese am plecat cu totii. Aaa, au fost si Sorel si Mihnea la petrecere, ceea ce mi s-a parut cool. “Gypsy Blooz” – Shukar Collective  […]

  13. […] apropo de asta, citind azi despre Netoo #3 am dat peste my poofy obsessions din care citez: “despre corporate blogging, exact tema pe care vreau eu sa-mi fac lucrarea de dizertatie”. cul, i`m not alone out there.. here.. whatever […]

  14. […] S-a dezbatut si s-a tot dezbatut ce e cu blog-ul de companie, ce trebuie sa faca el, cine sa scrie, sa scrie sau nu motanu`, sa scrie si altcineva in afara de CEO etc. etc. Sa nu uit: vorbitorii de la netoo 3. […]

  15. […] totusi, imi amintesc de ziua in care am fost la Netoo #3 cu Razvan, invitati de Manafu ca speakeri, si nu am fost deloc atractivi pentru cei prezenti in […]


Lasă un răspuns

