netoo
Networking & More

Sa ne facem blog. Da. Si dupa?

Blogul e la moda, iar despre aceasta moda aud si companiile din Romania. „Sa ne facem blog!”, (isi) spun ele. Totul e OK pana aici, dar apoi? Dupa ce lansati blogul ce veti face?

Nu imi dau seama acum daca pentru o companie e mai greu sa lanseze blogul sau sa il faca sa „reziste”!? In curand vom vedea multe companii cu bloguri, asa cum vedem companii cu site-uri. Da, si acum?

Am impresia (si sper ca gresesc) ca multe companii cred ca blogul o sa echivaleze cu prezenta pe Internet + PR + ceva advertising si marketing. Si totul va veni de la sine. Peste noapte. Pentru ca au blog.

– Cristi Manafu

Anunțuri

3 răspunsuri to “Sa ne facem blog. Da. Si dupa?”

  1. Poate se simte nevoia si in romania de un text un pic mai putin sec, din partea companiilor, adresat clientilor. Nu e tot una sa citesti un comunicat de presa sau un blog, desi ambele ar reprezenta pozitia oficiala a companiei. Ultimul cu un plus de personalizare si umanizare a mesajului.

    Ce cred eu ca se va intampla cu blogul companiilor? Il va tine directorul sau un reprezentant (cel ptin, numele lui va aparea acolo) si va fi updatat rar, cam o data cu aparitia unui produs nou, probabil va fi intesat de comentarii pe langa subiect 🙂


    Best regards
    de ce
    http://de-ce.nimic.org

  2. Este foarte usor sa incepi un blog. Si de_ce are dreptate, in parte. Daca insa exista deschidere in firma respectiva & exista unele persoane interesate, blogul poate continua. Imi place insa sa cred despre blogul corporate si ca „let the website speak” – update-uri, etc., dar si „parerea angajatilor / sefilor despre mersul lucrurilor”.

    http://www.stilxxi.ro/blog/

  3. Da, un template se deschide usor. (Eventual in 10 minute. De aia devine si asa popular). Pentru a-l transforma in blog trebuie continut in maniera personala si actualizari frecvente.
    Daca dom director il va actualiza doar cu comunicatul de presa de la cate o lansare de produs, va ramane cu ce e mai rau din toate:
    -nici nu va folosi ceea ce aduce nou blogul, adica feedback si comunicare permanenta cu clientii.
    -nu va avea parte nici de ceea ce are ca atu website-ul clasic, complexitatea designului.

    Rezultatul? Un kkt clasic romanesc trambitat ulterior ciumecareste la un whisky after meeting: „Ai vazut frate ce blog mi-am tras?”


Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: