netoo
Networking & More

Un posibil topic pentru Netoo #3 sau #4

Razvan a comentat cum anumite media preiau info de pe bloguri si le dau drept stiri. Cred ca au mai comentat si altii.

Astazi Dragos Tuta s-a jucat putin de-a Nostradamus si a incerca un best case scenario pentru noile divizii anuntate de Leo Burnett. In post aparea si numele meu.Zoso s-a sesizat primul si m-a sunat ca un bun jurnalist ce este. Altii nu m-au sunat. Cineva mi-a zis chiar ca a vazut si o stire pe tema asta. Eu nu am vazut nimic. Spre dupa amiaza, intrebarile au crescut in intensitate. Chiar si sotia mea m-a sunat sa ma intrebe.

Dragos a spus in doua randuri cel putin ca si-a exprimat optiunile si parerea in postul respectiv si ca nu e vorba nici macar de un zvon. Eu am pus pe blog ceva care sa calmeze spiritele, nu de alta, dar nu as vrea sa fiu dezamagit ca nu m-a angajat Leo Burnett. :o)

Ma intorc la subiect.

S-a demonstrat la plecarea lui Orlando si apoi cand a fost valul de transferuri/ plecari in media ca blogurile pot influenta mass media traditionale. Acum apar intrebarile:

Cat de periculoasa poate fi pentru blogosfera citarea blogurilor in marile media fara verficarea informatiei? Si cine are datoria sa faca ceva pentru a nu se ajunge in situatii neplacute: bloggerii sau cei ce citeaza? Vedeti citarea blogurilor drept o oportunitate sau o provocare/ amenintare?

– Cristi Manafu

6 răspunsuri to “Un posibil topic pentru Netoo #3 sau #4”

  1. […] Extrapoland totul … ajungem la asa ceva. Lipsa asta de profesionalism a unor ziaristi ne favorizeaza si ne ridica statutul pana la cel de surse credibile – asa ca viralitatea ( ca cea exprimata in articolul acesta ) si aparenta credibilitate ne confera o vasta putere de influenta si informare. […]

  2. […] Un articol (https://netoo.wordpress.com/2006/10/31/un-posibil-topic-pentru-netoo-3-sau-4/) din Netoo semnat de Cristi Manafu (http://manafu.blogspot.com/) pune pe tapet faptul ca blogurile “dot-ro” devin surse pentru media traditionala. Pai asta e bine, nu? Devenind insa “sursa”, ehe, ai parte si de bune si de rele. Iar printre altele… esti citat. […]

  3. […] E citarea o oportunitate sau o amenintare? E o oportunitate certa, zic eu… (m’parerea mea). Oportunitatea de a arata ce poti, de a arata ca ai informatii corecte sau capacitate de analiza.
    Amenintarea, daca vreti, poate veni numai dinauntru […]

  4. Pana la urma, o sursa fizica de ce ar avea o credibilitate mai mare decat un blogger cunoscut? Nu cred ca o eventuala citare a unui blog ca sursa este absolut de nepracticat, cata vreme blogul in cauza are un stapan cunoscut si nu e doar o voce anonima.

  5. Citarea blogurilor ca surse e o oportunitate pentru blogosfera, zic eu. E o ocazie de promovare a conceptului de blog si catre cei care inca nu l-au descoperit inca. E o oportunitate de crestere rapida, pe de-o parte, iar pe de alta parte, citarea de catre media recunoscuta sporeste credibilitatea.

  6. Si eu am fost uimit sa vad cat de mult au fost(si sper sa fie) apreciate unele stiri incepute pe blog. Se pare ca cei din presa(pana la o tzeapa mare de tot…) se inspira din bloguri – ce mai, tot despre „a scrie” este vorba aici.


Lasă un răspuns

